zondag 20 juli 2014

Binnenkort: Holland's Next Top Model!

Eén van mijn favoriete series kom binnenkort weer op de buis: Holland's Next Top Model! Weer nieuwe modellen die zich opgeven en alles zullen geven. Ik ben toch wel reuze benieuwd wat dat gaat worden! Er is in elk geval al wat info binnen ^^!

Anyways ik ga het weer op de voet volgen! Ik hoop op prachtige fotografie, leuke inspiraties, goede modellen die het ook wel iets serieuzer nemen (soms denk ik echt: "Aaaah wat doe je nou, waarom haha") en natuurlijk heel veel kijk plezier!
Voor de mensen die Holland's Next Top Model, nog niet kennen: Holland's Next Top Model (ook wel lekker makkelijk afgekort: HNTM, staat bekend als een reality-tv programma waarin een paar meiden strijden om top model te worden. Holland's Next top Model is de Hollandse versie van America's Next Top Model (bedacht door Tyra Banks).

Dit jaar zal seizoen 7 ingaan! Heel spannend en ik heb ze natuurlijk tot nu toe allemaal gezien. Als meisje van weet ik het hoe oud, kwam ik toevallig bij seizoen 4 terecht. Vol jaloezie zat ik te kijken haha ^^! Daarna had ik de andere seizoenen ook opgezocht =]! En tja, zo creëer je een leuke verslaving!

Natuurlijk droomt ieder meisje er stiekem wel van om in de schoenen van de modellen te staan! Voor mensen als mij is het denk ik net nog wat leuker, aangezien ik zo gek ben van fotografie! Dus dit programma is de perfecte combi om bij weg te zwijmelen <3!

Dit jaar zal er een nieuw model in de voetsporen lopen van bijvoorbeeld de winnares van vorig jaar: Nikki Steigenga. Wie dit jaar gaat winnen is een raadsel, maar de nieuwe juryleden zijn alweer bekend! Net als vorig jaar zal Anouk Smulders weer te zien zijn als presentatrice, maar zij zal wekelijks worden bijgestaan door May-Britt Mobach (hoofdredacteur geweest van de glossy Marie-Claire) en Dirk Kikstra (fotograaf).

Wekelijks komt er ook een gastjury langs en Fred van Leer als steun en toeverlaat van de modellen hoef je ook niet te missen ^^!

xoxo -Rachelle!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten